"Stay Beautiful"
Cory's eyes are like a jungle
He smiles, it's like the radio
He whispers songs into my window
In words nobody knows
There's pretty girls on every corner
That watch him as he's walking home
Saying, does he know
Will you ever know
[Chorus:]
You're beautiful
Every little piece love, don't you know
You're really gonna be someone, ask anyone
When you find everything you looked for
I hope your life leads you back to my door
Oh but if it don't, stay beautiful
Cory finds another way to be
The highlight of my day
I'm taking pictures in my mind
So I can save them for a rainy day
It's hard to make conversation
When he's taking my breath away
I should say, hey by the way
[Chorus]
If you and I are a story
That never gets told
If what you are is a daydream
I'll never get to hold, at least you'll know
You're beautiful every little piece love,
and don't you know your really gonna be someone ask anyone.
and when you find everything you looked for,
I hope your life leads you back to my front door.
oh but if it don't will you stay
beautiful beautiful beautiful
sumtimes org slalu ckp, xpayah la prasan cantek sgt...All girls of cos tend to be beautiful kann….tp kdg2 pnah x jadik bile korang dh dressing yg korang bajet lawa abes ahh kan, stil ade org komplen ‘ko pakai ape ni” x lawa langsung’…amboiiii, sdapnye mulut ko nk komplen mcm2 kan, ko lawa sgt ke???...n pnah x jumpe pompuan yg x nak lawa?...stakat nih x pnah la aku jumpe…buruk camne pun pompuan 2 mesti die pnah t’detik gak nk lawa2 tiap mase kannn…
Aku tgok stdnt2 aku ni ramai yg lawa2, tp juz sbb diorg stil student, pki bju skolah tdug senget benget, 2 yg alahaiiii muke dh lawa, tp tang tdung fail plak…bese r 2, zaman skolah sume innocent lg kannn..ce tgok muke korang zman skolah dolu2…pas2 gelak kt dri sndiri..kah kah kah….
Klu org tnye, ko rase ko cantek x? agk2 ape korang nk jwb? Nk jwb “ye, aku cantek” nnt org ckp aku ni agkat bakool masuk sndiri kannn…klu jwb, ”xla cantek pun..=(“ nnt org ckp plak, “xla, molek je mu ni…tp tu la…” ado tapi nyee 2….tp klu org tnye kt aku (stakat nih xpnah lg lak org tnye), jwpn aku adelah..”sy mmg x cantek…tp sy ade mcm comel2 byk..”(muntah darah)…hahaha…
#aku x tau motip ape entry ni, juz td t’lalu lagu taylor swift – stay beautiful ni…=)
0 comments:
Post a Comment